Deltag i ‘debatten’ –
Billed Guide til brug af forum / Udviddet billedguide til brug af forum !
Parkeringsplads
Citat fra Anja Møller Andersen på 8. november 2023, 7:21Kære alle 🙂 Jeg har en af de smalle p-pladser under blokken nr. 57. Jeg har netop skiftet bil til én, som fylder lidt mere i landskabet end min gamle Kia Picanto. Derfor vil jeg høre jer, om nogen af jer med en større p-plads har lyst til at bytte med mig? Økonomien følger selvfølgelig med, og jeg sørger for at informere administrationen.
Jeg ved godt, at der sandsynligvis ikke er held i min forespørgsel, for hvem har lyst til at nedgradere sin p-plads, men hvor intet vover, intet vinder.
Anja, nr, 53 1.4.
Kære alle 🙂 Jeg har en af de smalle p-pladser under blokken nr. 57. Jeg har netop skiftet bil til én, som fylder lidt mere i landskabet end min gamle Kia Picanto. Derfor vil jeg høre jer, om nogen af jer med en større p-plads har lyst til at bytte med mig? Økonomien følger selvfølgelig med, og jeg sørger for at informere administrationen.
Jeg ved godt, at der sandsynligvis ikke er held i min forespørgsel, for hvem har lyst til at nedgradere sin p-plads, men hvor intet vover, intet vinder.
Anja, nr, 53 1.4.
Citat fra Niels på 7. december 2023, 10:10Hej Anja, –
Har din bil fået ny plads ?
Ikke at jeg har et ’tilbud til dig’ – men bare for at høre om det har haft en effekt, at du har sat et opslag op her i ‘Forum’ ?
Venligst: Niels (Webmaster)
Hej Anja, –
Har din bil fået ny plads ?
Ikke at jeg har et ’tilbud til dig’ – men bare for at høre om det har haft en effekt, at du har sat et opslag op her i ‘Forum’ ?
Venligst: Niels (Webmaster)